نجات ۱۰ نفر گرفتار در سیل در خراسان جنوبی-راهبرد معاصر

نجات ۱۰ نفر گرفتار در سیل در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر 10 نفر گرفتار در سیل نجات یافته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 22
کد خبر: ۲۸۵۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد رحیم شهریاری، در جمع خبرنگاران با اشاره حوادث، بیان کرد: طی ۲۴ ساعت نیروهای هلال احمر به شش مورد حادثه اعزام شده اند.


وی با بیان اینکه از این تعداد یک مورد سیل و آبگرفتگی و پنج مورد جاده‌ای بوده است، گفت: نیروهای هلال احمر در حوادث جاده‌ای به 13 حادثه دیده امدادرسانی داشتند.

شهریاری بیان کرد: طی صبح روز گذشته به دنبال گرفتارشدن در سیل سه دستگاه خودرو در جاده فرعی معدن کیلومتر 60 محور دیهوک- راور تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی‌ها در استان بیان کرد: در این راستا 178 نفر در قالب 33 تیم در سطح استان برای امدارسانی به حوادث احتمالی آماده باش هستند.


شهریاری ادامه داد: 38 نیروی عملیاتی در قالب 10 تیم سیلاب در شهرستان‌های بیرجند، بشرویه، سرایان، درمیان، طبس و خوسف به صورت آنکال آماده خدمت‌رسانی هستند.


وی با اشاره به ریزش باران در سطح محورهای مواصلاتی و لغزندگی جاده‌ها اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه های پلیس، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین از شهروندان خواستاریم در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره 112 تماس گرفته و یا به نزدیک ترین پست امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده